Wednesday, December 9, 2009

A coconut cooking oil producer is looking for

The company was founded in December 1949 Notary installation Djioe Sie Khwana, formerly known as PT. N. V. HOA MAATSCHAPPIJ BOUW Liang. After several years, has changed its name to Kintamani Coconut Oil Mill 9th lipnja 1959th 24th May 1971, again changed its name to Mangga Dua coconut oil mill, and then finally changed its name to PT. Mangga Dua.

Since its first product in 1955, the mill operates only coconut oil (Copra Milling Copra waste). In 1973, he accepted the restructuring plan of the machine (to replace the machine with a machine at a pressure of coconut), with Anderson and trademarks Rosedown. In 1973, he began producing oil in Bath System (Chemical Refinery System), namely, material application system scientist with premium coconut oil instead of palm oil.

Coconut oil products used as raw materials for various products such as biscuits, sweets, chocolate, soap, shampoo, cooking oil from restaurants or houses, processing of dried fruits, etc.

PT. Mangga Dua and operates coconut oil and coconut oil, therefore, the production of oil produced is supreme.

PT. Mangga Dua membuka lowongan untuk posisi di bawah ini :

1. Operator Produksi (OP)

Syarat :

1. Laki-laki, usia max. 25 th

2. Min SMK Teknik, dengan nilai rata-rata 7.

3. Siap kerja Shift


2. Staf Warehouse (WH)

Syarat :

1. Pendidikan min. D3, usia max. 27 th

2. Pengalaman min. 2 th dibidang yang sama

3. Bisa komputer.

4. Mengetahui sistem pergudangan


3. Staf Laboratorium (LAB)

Syarat :

1. Pria, single, usia max. 27 th

2. Pendidikan min. D3 Kimia / T. Pangan

3. Pengalaman min. 1 th dibidang yang sama (diutamakan dari industri FMCG)

4. Siap kerja Shift


4. Staf Quality Control (QC)

Syarat :

1. Pendidikan min. D3 Teknik, usia max. 27 th

2. Pengalaman min. 1 th dibidang yang sama (diutamakan dari industri FMCG)

3. Bisa komputer.


5. Engineering (ENG)

Syarat :

1. Laki-laki, usia max. 27 th

2. Pendidikan min. D3 Teknik Mesin / Elektro

3. Pengalaman min. 2 thn dibidang yang sama.

4. Mampu melakukan preventive maintenance, trouble shooting


6. Salesman (SL)

Syarat :

1. Pria, usia max. 27 th

2. Pendidikan min. D3

3. Pengalaman min. 2 th dibidang yang sama

4. Memiliki SIM C.

5. Menguasai area JABODETABEK



Bila Anda memenuhi kualifikasi, kirimkan lamaran lengkap paling lambat tanggal 17 Desember 2009 ke alamat email berikut :

hrd@manggadua.co.id





Best Regards,

Maria Petty S.

Human Resources Department

COCONUT OIL REFINERY

JL. Rawa Sumur Barat No. 14

Kawasan Industri Pulogadung

Jakarta 13930

Email : hrd@manggadua.co.id

Mobile : 0852 8384 7676

Office : +62 21 460 1627

Fax. : +62 21 468 25363

No comments: